Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Poradniki i przewodniki
(29)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(18)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(31)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(11)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Knapp Jake
(2)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Walewicz-Kuc Anna
(2)
Zeratsky John
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bandler Richard
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Bekas Robert
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dutko Maciej
(1)
Grela Joanna
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Hew Len Haleakalā
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hill Napoleon (1883-1970). Prawa sukcesu
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hollins Peter
(1)
Kadavy David
(1)
Kocoń Sylwia
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mażul Ewa
(1)
Michalska-Rechowicz Agnieszka
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Palak Tomasz
(1)
Panek Edyta
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Płoski Zdzisław (1951- )
(1)
Rawa-Kochanowska Anita
(1)
Robertson Donald (1972- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sullivan Dan (1944- )
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Vitale Joe (1953- )
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Handlowcy
(2)
Menedżerowie
(2)
Studenci
(2)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Oficerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Sukces
(7)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samorealizacja
(4)
Techniki samopomocy
(4)
Przywództwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Copywriting
(2)
Decyzje
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Internet
(2)
Media społecznościowe
(2)
Perswazja
(2)
Planowanie
(2)
Praca zespołowa
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Work-life balance (WLB)
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bogactwo
(1)
CV
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Copywriterzy
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Ho'oponopono
(1)
Image
(1)
Instagram
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kryzys
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
Mnemotechnika
(1)
Myślenie
(1)
Nawyki
(1)
Negocjacje
(1)
Niepewność
(1)
Notatki
(1)
Odpoczynek
(1)
Opór (postawa)
(1)
Pamięć
(1)
Perfekcjonizm (psychologia)
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samokontrola
(1)
Samokształcenie
(1)
Samopoznanie
(1)
Samowychowanie
(1)
Sprzedaż
(1)
Stoicyzm
(1)
Styl życia
(1)
Sztuka pisania
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Wojsko
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wybory życiowe
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradnik
(30)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Poradnik językowy
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(14)
Zarządzanie i marketing
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Psychologia
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ? doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie. Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ? tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami! W czym Ci pomoże ta książka? w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców, w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści, w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich, w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy, w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje. [www.azymut.pl, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-81 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111748 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Virtual selling : a quick-start guide to leveraging video, technology, and virtual communication channels to engage remote buyers and close deals fast" 2020.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, pięć C sprzedaży społecznościowej, łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 253-[255].
Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ. Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek. Na stronach tej książki znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak to skutecznie zrobić. [Helion, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Poszukiwanie nowej pracy to... ciężka praca. Ciężka, stresująca i zazwyczaj mozolna. Ogłoszenia rekrutacyjne nierzadko przybierają skomplikowaną formę. Nazwa oferowanego stanowiska brzmi na pierwszy rzut oka atrakcyjnie, ale gdy uważnie się wczytać, lista oczekiwań pracodawcy względem przyszłego pracownika okazuje się nierealna. Ludzie o tak szerokich kompetencjach po prostu nie istnieją! Może zatem, skoro choć część wymogów udaje się spełnić, warto odpowiedzieć na ogłoszenie, wysłać CV i czekać? Przecież - wiadomo - jakoś to będzie! Zaraz, zaraz, to nie tak. Do szukania pracy, tak jak do każdego innego projektu, trzeba się porządnie przygotować. Po pierwsze - zastanowić się, jakie zdolności, predyspozycje, umiejętności i doświadczenia możemy zaproponować przyszłemu pracodawcy. Po drugie - spisać je w formie krótkiego, konkretnego życiorysu. Po trzecie - ustalić, jak rozwinąć poszczególne jego punkty w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Po czwarte - być gotowym na spotkanie z rekruterem. Osobą, która wbrew pozorom jest po naszej stronie. Chce jak najszybciej znaleźć dla firmy odpowiedniego pracownika. Właściwie przygotowany kandydat jest w stanie w trakcie rozmowy przekonać rekrutera, że to właśnie jego kompetencje są tymi, których firma potrzebuje. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.108 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
By być skutecznym zawodowo i szczęśliwym w życiu osobistym potrzebujesz dobrych nawyków - świadomie zaplanowanych, a następnie wdrożonych sposobów działania, dzięki którym szybko osiągniesz zaplanowane cele. Wśród nich może się znaleźć zbudowanie wymarzonej sylwetki, nauka języka obcego albo innej umiejętności, okazywanie uczuć partnerowi, spędzanie więcej czasu z dzieckiem, wstawanie rano lub zmiana nawyków żywieniowych. Dzięki odpowiedniej wiedzy jesteś w stanie przeprogramować swój mózg tak, by zmienił niesłużące Ci myśli, emocje i zachowania na takie, które są zdrowe dla Ciebie i Twoich bliskich. Jak to zrobić, dowiesz się z tej książki. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 219-[220].
Czego chce klient ; Uwaga! Produkt ; Decyzja ; Zakup ; Po zakupie.
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ? odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu - po prostu jest uniwersalny. Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ? w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych! [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
(Onepress VIP)
Tytuł oryginału: "The science of rapid skill acquisition : advanced methods to learn, remember, and master new skills and information" 2020.
Ta książka jest szczególnym źródłem wiedzy i naukowo potwierdzonych technik, dzięki którym przekujesz swoje talenty w mistrzowskie umiejętności. Dowiesz się, z jakich czterech etapów składa się cykl przyswajania wiedzy i co robić, aby każdy z nich przebiegał z maksymalną efektywnością. Przekonasz się, co jest ważne w procesie skutecznego przetwarzania informacji i posługiwania się zdolnościami, aby proces nabywania nowej wiedzy postępował szybko i we właściwym, zaplanowanym kierunku. Nauczysz się stawiać sobie realistyczne cele, aktywnie ku nim zmierzać, a potem cieszyć się nowymi umiejętnościami i płynącymi z nich korzyściami! Dzięki tej książce dowiesz się: czym w istocie jest szybkie przyswajanie umiejętności, jak zaplanować i przygotować proces błyskawicznej nauki, dlaczego praktyka i głębokie rozumienie są podstawą, na czym polega szukanie połączeń, czyli "kombinowanie" umiejętności, jak ukształtować środowisko sprzyjające szybkiej nauce. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Słowo zettelkasten oznacza po niemiecku pudełko z notatkami. Dawniej było właśnie pudełkiem wypełnionym karteczkami, z których każda zawierała notatkę i informację porządkującą. Organizowano je w taki sposób, że do jednej notatki można było dotrzeć różnymi drogami, a ta z kolei prowadziła do innych zapisków. Metoda ta jest znana od XVI wieku, tyle że dziś zamiast karteczek możemy używać programów komputerowych. Niezależnie od sposobu zettelkasten ułatwia zapamiętywanie, porządkowanie informacji i rozwijanie pomysłów - w tym celu jednak należy się nauczyć prawidłowego korzystania z tej metody. Dzięki tej niewielkiej, praktycznej książce szybko zrozumiesz zasady pracy metodą zettelkasten z wykorzystaniem kilku prostych cyfrowych narzędzi. Przekonasz się, że technika ta ułatwi Ci zapamiętanie przeczytanych treści, odnalezienie istotnych powiązań między nimi, a także pomoże w rozwijaniu kreatywności. Poznasz krok po kroku przebieg procesu: przeczytane treści przekształcisz w notatki, które można łączyć i dopasowywać, aby utworzyć nowy tekst. Dowiesz się, jak zbudować własny model przepływu pracy, by prowadzenie zettelkasten nie wymagało ciągłego przesiadywania przed komputerem. Zobaczysz wreszcie, w jaki sposób inni ludzie pracują tą metodą, i przejrzysz wiele prawdziwych notatek - aby szybko przystąpić do budowania Twojego osobistego zettelkasten! Dzięki zettelkasten: łatwiej zapamiętasz przeczytane informacje ; szybciej dotrzesz do potrzebnych treści ; sprawniej poprowadzisz projekty pisarskie ; kreatywniej rozwiniesz swoje pomysły ; uwolnisz energię umysłową. Zettelkasten może dużo więcej niż Google! [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111750 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Make time : how to focus on what matters every day" 2018.
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa marki: Sensus.
Jeśli chcesz odzyskać spokój w codziennym życiu i przestać marzyć o dobie rozciągniętej do 60 godzin, przeczytaj tę książkę. Znajdziesz tu klarowny opis łatwego do wdrożenia systemu, który składa się z czterech prostych elementów, nie wymaga realizacji irracjonalnych czy nierealnych pomysłów i pozwala na odzyskanie kontroli nad swoim czasem. Dzięki nowym nawykom i sposobom myślenia przestaniesz reagować na zalew bodźców nowoczesnego świata i zaczniesz świadomie znajdować czas na to, co uznasz za istotne. Metoda, którą poznasz, nie polega na radykalnej transformacji stylu życia, a na dokonywaniu niewielkich zmian i świadomym kształtowaniu swoich zachowań. Odzyskasz zgubioną kreatywność, odnajdziesz zadowolenie z każdego dnia, a żadna ważna chwila nie umknie więcej Twojej świadomości. W tej publikacji znajdziesz cztery kluczowe elementy systemu znajdowania czasu: najważniejszy punkt: jedna chwila dnia, na której się skupisz, laser: znajdowanie czasu na najważniejszy punkt, energia: dbanie o ciało, dzięki czemu umysł działa poprawnie, refleksja: dostrajanie i udoskonalanie systemu. [Helion, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na książce także nazwa marki: Sensus.
Wyjdź ze swojej strefy komfortu i... rusz do przodu! Czy znasz to uczucie? Życie proponuje Ci coś świeżego, świetnego, coś, o czym zawsze marzyłaś, co może zmienić wszystko. Innymi słowy: proponuje Ci nowe szanse. Czekałaś na nie, więc się nimi cieszysz, wyobrażasz sobie, jak to będzie, gdy opcja zmieni się w fakt, jesteś gotowa na tę zmianę. Ale tylko przez chwilę. Bo wówczas dopadają Cię... Nie, nawet nie wątpliwości. Raczej zniechęcenie, rozproszenie, początkowa ekscytacja ustępuje dobrze znanej rezygnacji. To zniechęcenie to opór. Wewnętrzny głos, który ostrzega, że niedobrze, niebezpiecznie i w ogóle niefajnie jest wychodzić ze strefy komfortu. Ten głos to nasz wewnętrzny obrońca. Bo niby chce dla nas dobrze, pragnie nas uchronić przed niewygodą, trudem i ryzykiem, tylko... On w większości przypadków wyolbrzymia i zwyczajnie nas zwodzi, odbierając szansę na pozytywne zmiany. Opór ma wiele twarzy, kamuflaży i chwytów. Przebiera się za znudzenie, rozkojarzenie, brak czasu czy nawet fizyczne turbulencje i cielesne symptomy. Zła wiadomość jest taka: z tym oporem nie wygrasz. Dobra z kolei brzmi: możesz się z nim zaprzyjaźnić i namówić go do tego, by grał na Twoją rzecz. A kiedy już uda Ci się ten wewnętrzny opór oswoić i połączyć ze swoją wewnętrzną mocą, wówczas uzyskasz zdolność do rozpoznawania tego, co jest dla Ciebie prawdziwie wartościowe, a także znajdziesz siłę, by sięgać po to, czego naprawdę potrzebujesz. [Helion, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm, studentów studiów podyplomowych.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce. [https://helion.pl/ksiazki/marketing-internetowy-w-google-pozycjonowanie-ads-analytics-dla-biznesu-e-commerce-marketerow-krzysztof-marzec-tomasz-trzoslo,maring.htm#format/d, dostęp 10.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na książce także nazwa marki: Sensus.
Każdy z nas pragnie dla siebie dobrego życia - chce żyć w zdrowiu, doświadczać miłości, odnosić sukcesy. Dlatego może z tak dużą determinacją, a czasem nawet wbrew sobie idziemy po to dobro - zmęczeni, zestresowani, przepracowani. Myślimy, że tak trzeba i że to normalne. Zakładamy, że bycie zajętym odzwierciedla naszą siłę, nasz charakter albo status społeczny. Kiedy jesteśmy zajęci, czujemy się potrzebni i ważni. W efekcie żyjemy w trybie "non stop", umniejszając wartość przerw, regeneracji i spokoju. Czy droga do dobrego życia ma tak wyglądać? I czy w ogóle w taki sposób je osiągniemy? Dobre życie oznacza pełnię wszystkiego - to zarówno szybkość, jak i powolność; praca i odpoczywanie. Jeśli chcesz zwolnić lub odpocząć - sięgnij po tę książkę. Chciałabym, aby ta książka przyniosła Ci: wiedzę o swoim odpoczywaniu - czyli świadomość, czym ono dla Ciebie jest, co przełoży się z kolei na to, co chcesz robić dalej, inspiracje, co zmienić, aby lepiej odpoczywać - czyli podpowiedzi, jak odkryć swój unikalny klucz do strategicznego odpoczynku, który przyniesie Ci to, czego poszukujesz, ukojenie bólu lub dyskomfortu, którego doświadczasz w zmęczeniu - czyli sugestie do takiego rozmawiania ze sobą, które przyniesie akceptację i życzliwość wobec własnej kruchości i wrażliwości. [Helion, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-613 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Internet a prawo : jak się nie potknąć? : poradnik dla twórców / Tomasz Palak. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2021. - 152 strony : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia, a notorycznie zdarzające się w sieci, nie są już tak jasne. Bo czy wolno na przykład przerobić udostępnione przez kogoś zdjęcie na mem? Czy można wyprzedzić właściciela popularnego nazwiska i zarejestrować sobie pod nim domenę internetową? Albo czy dopuszczalne jest linkowanie wszystkiego z dowolnej strony WWW? Tomasz Palak, radca prawny, bloger i entuzjasta e-świata, uważa, że prawa w sieci najlepiej uczyć się na błędach. Oczywiście raczej cudzych niż własnych. W książce przytacza więc rozmaite historie, które przydarzyły się autentycznym osobom oraz markom i w błyskotliwy, a zarazem prosty do zrozumienia sposób wyjaśnia, kto popełnił błąd. Pisze, na czym on polega, i podpowiada, co zrobić, by tego błędu (a co za tym idzie - kłopotów i odszkodowania) uniknąć. [Helion, 2021]
1. Prawo a media ; 2. Naruszenia prawa innego niż autorskie ; 3. Pozorne wyciszanie tematu ; 4. Wrzucenie treści przed kimś ; 5. Linkowanie ; 6. Spory domenowe ; 7. Granica nawiązania ; 8. Spory o muzykę ; 9. Marketing partyzancki ; 10. Znaki towarowe itp. ; 11. RODO ; 12. Memy ; 13. Umowa z influencerem ; 14. Organizacja konkursu ; 15. Jak się dogadać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. "Lider wystarczająco dobry" łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie. W książce znajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, by stać się liderem skutecznym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo. Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w małym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach! [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Siła Lucyfera : ciemna strona copywritingu / Darek Puzyrkiewicz. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2021. - 174, [1] strona ; 21 cm.
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa... Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu? [azymut.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109007 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "How to think like a Roman emperor : the stoic philosophy of Marcus Aurelius" 2019.
Bibliografia na stronach 289-292.
Śmierć cesarza ; Najbardziej prawdomówne dziecko w Rzymie ; Kontemplując mędrca ; Wybór Heraklesa ; ChChwytając pokrzywę ; Wewnętrzna cytadela i wojna wielu narodów ; Napad szlaństwa ; Śmierć i widok z góry.
Myślisz, że kiedyś żyło się prościej i spokojniej? Absolutnie nie. Ludzkie problemy w swojej naturze się nie zmieniają, jedynie przybierają coraz to nowsze formy. Nie można tego zmienić, ale można podejść do tej kwestii tak jak wybitni starożytni myśliciele: żyć w zgodzie z filozofią stoicką, przezwyciężać własną irracjonalność i praktykować ćwiczenia duchowe, które są nadal aktualne i pomocne. Tylko w jaki sposób kształtować swoje cnoty dziś, kiedy świat wydaje się niezrozumiały i bardziej skomplikowany niż kiedykolwiek wcześniej? Marek Aureliusz w trakcie swojego panowania musiał sprostać olbrzymim wyzwaniom, a otaczała go atmosfera pełna wrogości. Jednak dzięki pokorze wykształcił w sobie poczucie siły i sprawczości. Ta książka pozwoli Ci poznać poglądy tego władcy ? przeczytaj ją, a podobnie jak on, pobudzisz swój umysł, nabierzesz stoickiej siły i osiągniesz głębsze poczucie spełnienia. Zrozumiesz, że ten cesarz rzymski, tak jak Ty, doświadczał okrucieństwa świata. Dowiesz się również, w jaki sposób kształtował siebie jako stoika. Nauczysz się stawiać czoła przeciwnościom losu, pokonywać swój gniew, opanowywać pragnienia, doświadczać radości czerpanej ze zdrowych źródeł, z godnością znosić ból i choroby, okazywać odwagę, radzić sobie ze stratą, a może nawet konfrontować się z własną śmiertelnością - i przy tym pozostawać niewzruszonym. W książce między innymi: jak się rozwijała filozofia stoicyzmu, kim było najbardziej prawdomówne dziecko w Rzymie, jak pozbyć się strachu i stać się odpornym na cierpienie, emocje, przeciwności i praktyka cnoty w dzisiejszym świecie, co stoicyzm ma do zaoferowania psychoterapii. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-1 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 195-200.
Wolność w aspekcie czasu ; Wolność w aspekcie finansowym ; Wolność w aspekcie relacji ; Wolność w aspekcie celu.
Jeśli przeanalizujesz najbardziej znaczące odkrycia, przekonasz się, że "samotny geniusz w chwili olśnienia" to jedynie romantyczny mit. Spektakularny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, czasem całkiem sporej. I tu zaczyna się problem: do zwiększania zaangażowania i budowania zwycięskich zespołów potrzeba wrażliwości, mądrości i zaufania. Jeśli skoncentrujesz się na osobach, a nie na sposobach, to niezależnie od Twojego talentu i woli zwycięstwa znajdziesz ścieżkę do osiągania celów, które inaczej byłyby nierealne. Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać - i nie być przy tym niewolnikiem pracy. Dzięki książce możesz: zyskać więcej czasu, zacząć zarabiać większe pieniądze, nawiązywać dobre jakościowo relacje, odnaleźć sens w życiu, stawiać sobie coraz ambitniejsze cele - i je realizować. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [287]-288.
Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc, której na imię coaching zespołowy. Autorzy tej książki to coachowie z wieloletnim doświadczeniem. Za jej pośrednictwem dzielą się wiedzą z zakresu wspierania zespołów w rozwoju, w rozwiązywaniu konfliktów, w kryzysach, ale też w powstawaniu, integrowaniu czy odradzaniu się grupy projektowej. W kolejnych pięciu częściach tego poradnika wprowadzają w temat, krok po kroku prezentują schemat prawidłowo przebiegającego procesu coachingu zespołowego, pokazują modele, techniki i narzędzia, jakimi w swojej pracy posługuje się coach zespołowy, poruszają temat coachingowej superwizji oraz przytaczają konkretne przykłady udanych procesów coachingu zespołowego, jakie sami przeprowadzili. [Helion, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "No excuses! : the power of self-discipline" 2010.
Samodyscyplina i sukces osobisty ; Samodyscyplina w biznesie, sprzedaży i finansach ; Samodyscyplina i dobre życie.
Pomyśl o swoim celu w życiu. Czy chciałbyś zarabiać dwa razy więcej? Spłacić kredyt? A może schudnąć? Zapewne nie tylko tego pragniesz, ale nawet wiesz, co musisz zrobić, żeby to osiągnąć. I planujesz to zrobić... kiedyś. Jednak zanim się do tego faktycznie weźmiesz, dochodzisz do wniosku, że należy Ci się krótki wypad w wyimaginowane miejsce, zwane wyspą Kiedyś. Natomiast pierwsza zasada sukcesu jest bardzo prosta: wydostań się z wyspy! Przestań szukać wymówek! Zrób to, co masz zrobić, albo tego nie rób, ale przestań się tłumaczyć. Nie używaj już swojego wspaniałego umysłu do wymyślania zawiłych wykrętów i usprawiedliwień. Zrób coś. Cokolwiek. No już! Powtarzaj sobie: "To, co się stanie, zależy ode mnie!". Niniejsza książka pokaże Ci, jak - krok po kroku - stać się nadzwyczajną osobą, zdolną do nadzwyczajnych dokonań. Samodyscyplina jest czynnikiem, dzięki któremu można wydostać się z wyspy. Stanowi ona klucz do wspaniałego życia, bez którego nie sposób osiągnąć żadnego trwałego sukcesu. Każdy z dwudziestu jeden rozdziałów podaje metody i praktyczne ćwiczenia zwiększania samodyscypliny w wybranej sferze Twojego życia: prywatnej - uświadomi Ci, że to Ty jesteś odpowiedzialny za swój sukces, i pokaże, iż wytrwałość naprawdę przynosi efekty; biznesowej i finansowej - staniesz się lepszym przywódcą i menedżerem, będziesz lepiej zarabiać, poprawisz organizację czasu i umiejętność rozwiązywania problemów; szczęścia życiowego - staniesz się szczęśliwszy, zdrowszy i bardziej wysportowany. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Get it done now! : own your time, take back your life" 2020.
Produktywność: przyrzeczenia i pułapki ; Psychologia produktywności ; Produktywne osoby są bardzo zorientowane na cel ; Produktywni ludzie są zorganizowani ; Najlepsze metody na produktywność, jakie kiedykolwiek powstały ; Jak skończyć z odwlekaniem ; Produktywny profesjonalista ; Produktywność w związkach ; Czynić różnicę.
Dziś produktywność jest kluczową sprawą. W teorii bycie produktywnym powinno być łatwe, w praktyce współczesne zdobycze technologiczne skutecznie to utrudniają. W natłoku newsów, e-maili i emocjonujących nagłówków trudno skupić się na tym, co najważniejsze w życiu zawodowym i prywatnym. Dochodzi do swoistego paradoksu: mamy za dużo rzeczy do zrobienia i za mało czasu na nie. Rozpraszamy się zaś sprawami, które są najzwyczajniej nieistotne. Okazuje się, że umiejętność wyboru najważniejszego zadania i jego sprawnej realizacji w największym stopniu określa, czy osiągniemy sukces, czy nie. Ta książka pokazuje, że produktywność rządzi się twardymi zasadami. Przedstawia też fakty i mity na jej temat oraz podsuwa liczne pomysły, dzięki którym będziesz lepiej kształtować swoje życie. Omówiono tu rozmaite podejścia, umiejętności i strategie pozwalające w odpowiednim czasie wybrać właściwe zadanie i terminowo je zrealizować. Zaprezentowano najlepsze metody oszczędzania czasu i samoorganizowania się i wyjaśniono, dlaczego planowanie każdego dnia jest ważne. Opisano różnicę pomiędzy złym odwlekaniem, którego lepiej unikać, a tym kreatywnym oraz mnóstwo sztuczek pozwalających zwiększać produktywność w domu i w pracy. [www.azymut.pl, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej